Co w modzie piszczy, cz. 2

niedziela, lipca 26, 2015

Jeszcze kilka lat temu bałam się intensywnych kolorów. Kupowałam ubrania w bardzo bezpiecznych barwach: czerni, bieli, szarości. Klasycznych, które idealnie sprawdzają się w pracy, gdzie obowiązuje pewien dress code. Zauważyłam, że podobnie jak ja, postępowało wiele kobiet. Trudno nas było rozpoznać w tłumie. Wszystkie podobne, a przecież każda z nas jest inna. Wyjątkowa i jedyna w swoim rodzaju. Dlaczego zatem - zadałam sobie w pewnym momencie pytanie - nie wyrazić siebie? Właśnie za pomocą odpowiedniej kreacji. To może być bluzka w intensywnym kolorze, barwne spodenki, wesoła opaska na włosy. Coś, co wyróżni Cię z tłumu. Właśnie dzięki ciekawym wzorom, nietuzinkowym rozwiązaniom osiągniemy zamierzony efekt. Wakacje to dobry czas, aby rozpocząć zmiany. Dlatego radzę swoim klientkom - otwórzcie się na modę. Powiedzcie kolorom - TAK! Pozdrawiam bardzo słonecznie:) Więcej informacji - Chianti.


Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.