Perły Podbeskidzia

niedziela, września 20, 2015

Ten tydzień, który właśnie mija, był dla mnie bardzo pracowity. Prawdziwym wytchnieniem i wielką przyjemnością były jednak spotkania z Wami w ramach Regionalnego Kongresu Kobiet Podbeskidzia. Widok uśmiechniętych kobiet, które są świadome swoich zalet, które kochają to, co robią i posiadają pasję, podnosi na duchu. Cieszę się bardzo, że dane mi było poznać tak wiele wartościowych pań. Także tych, które w tym roku otrzymały nominacje do nagrody Perła Podbeskidzia. Pragnę przybliżyć Wam ich sylwetki, bo na to zasługują. Kochane Panie jesteście wspaniałe. Nie zmieniajcie się. Wielkie gratulacje.


W tym roku roku nominowane do tytułu Perły Podbeskidzia były:
Agnieszka Gorgoń-Komor - radna, która walczy o prawa pacjentów z niepełnosprawnością. Ponadto wolontariuszka w rodzinnych domach dziecka i propagatorka zdrowego stylu żywienia w szkołach Podbeskidzia. 
Antonina Górna - społecznik, który pracuje na rzecz środowiska kobiet, organizatorka konkursu "Więcej warzyw, owoców i kwiatów". 
Ewa Jaślar-Walicka - wspaniały muzyk, pani profesor w bielskiej szkole muzycznej, założycielka Polskiego Towarzystwa Harfistów w Cieszynie. 
Danuta Kopeć, która prowadzi pionierskie działania na rzecz podnoszenia świadomości z zakresu profilaktyki i ochrony zdrowia na terenie Czechowic-Dziedzic, co w konsekwencji przyczyniło się do powstania pierwszego Niepublicznego Zakładu Opieki pielęgniarskiej i opieki paliatywnej.
Sylwia Krębuszewska-Kozieł - współwłaścicielka 100-letniej Piekarni Cukierni Lodziarni Gałuszka, organizatorka zajęć kulinarnych dla dzieci propagatorka zdrowego żywienia w szkołach Podbeskidzia.
Łucja Krutak - obrończyni tradycji mowy stroju potraw regionu Podbeskidzia, wspierająca ubogie rolnicze rodziny, brała udział o opracowaniu i realizacji projektów unijnych.
Mirosława Romaszkan - zaangażowana społecznie w rozwój sportu wśród młodzieży niepełnosprawnej i dzieci z dysfunkcjami, doprowadziła wielu swoich podopiecznych do Mistrzostw Polski Olimpiad Specjalnych.

Perłę Podbeskidzia, piękną statuetkę autorstwa szlachetnej rzeźbiarki Lidii Sztwierni, otrzymała Agnieszka Gorgoń-Komor. Wielkie gratulacje :) Cieszę się, że możemy razem współpracować i działać na rzecz dobra tych, którzy tego potrzebują. 

Tak wiele wspaniałych, a jednocześnie skromnych kobiet, zgromadzonych w jednym miejscu (Bielskie Centrum Kultury) dodały mi skrzydeł do dalszych działań. Tym bardziej było mi miło, gdy mogłam od siebie, prosto z serca, powiedzieć kilka zdań do zgromadzonych na sali gości. To dla mnie zaszczyt. 


Ps. 1 Pragnę serdecznie podziękować mojej "prawej ręce" Dorocie Papież, która w ostatnich dniach służyła mi pomocą i radą. Dziękuję Ci Dorotko za to, że jesteś. Dziękuję całej ekipie Chianti za wsparcie :)
Ps. 2 Kochane, dzięki pozytywnej energii i wspólnym spotkaniom, które były moim udziałem w Cieszynie, Żywcu, czy Bielsku-Białej, przyszły mi do głowy kolejne pomysły. Mam nadzieję, że Was nimi zainteresuję. Szczegóły już wkrótce. 

Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.