Na dobry początek

poniedziałek, lipca 20, 2015

Nazywam się Maria Lachowicz-Bogunia i jestem szczęśliwą matką czwórki dzieci. Mam wspaniałego męża, który jest moim przyjacielem. Nie zawsze tak było. Niegdyś byłam osamotniona w wielkim tłumie (napiszę o tym już wkrótce na blogu). Choć odnosiłam sukcesy w świecie biznesu to czegoś mi brakowało. Postawiłam wszystko na jedną kartę. Wybrałam miłość. To ona w życiu jest najważniejsza. Dlatego postanowiłam podzielić się swoją wiedzą i doświadczeniem z tymi, którzy szukają swojej ścieżki. Być może dlatego napisałam książkę "Kobieta w Miłości. Jak kochać i być kochanym?", aby dotrzeć do tych, którzy potrzebują podpowiedzi. Mam nadzieję, że dzięki moim wpisom odzyskasz spokój i ukojenie.
W pracy - jestem ekspertem do spraw kreowania wizerunku - spotykam wiele smutnych, choć pięknych kobiet. Pragnę dodać im pewności siebie. Wierzę, że każda Kobieta jest wyjątkowa i powinna zawalczyć o siebie, swoje szczęście... Na moim blogu znajdziesz także porady, jak odnaleźć swój własny niepowtarzalny styl. Możesz zmienić swoje życie. Musisz tylko uwierzyć we własne możliwości. Pamiętaj, że zasługujesz na odrobinę luksusu. Na marzenia, które mogą stać się realne.
Jeżeli potrzebujesz wsparcia i otuchy pozostaję do Twojej dyspozycji. Wystarczy, że napiszesz mariabogunia@chianti-studio.pl :)
Tymczasem zapraszam do lektury mojego bloga. Ruszamy dokładnie 20 lipca o godzinie 20.00!

Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.