Uśmiech - najpiękniejszy dodatek do stroju

środa, sierpnia 12, 2015

Nawet nie zdajesz sobie sprawy jak ważny jest uśmiech. Dzięki niemu - prawdziwemu, szczeremu - stajemy się piękne, a wszyscy Ci, którzy przebywają wraz z nami, są szczęśliwsi.

Gdy klientki przekraczają próg Chianti od razu widzimy czy jest szczęśliwa. Jeżeli pojawiają się smutne, bez uśmiechu na twarzy, wiemy od razu, że coś  je trapi. Są źle nastawione do życia. Wtedy przystępuję do działania. Mam nadzieję, że dzięki rozmowie, na ich obliczu znów pojawi się radość. "Życie należy traktować z uśmiechem. Nie należy się przejmować. Wszystko się poukłada, a nasze marzenia są w zasięgi ręki" - wciąż powtarzam.

Mój mąż kocha mnie za uśmiech. Ceni to, że nie marudzę, nie narzekam na cały świat. Ostatnio mam wiele pracy. Od rana do nocy jestem wciąż w drodze. Podchodzę do tego jednak ze stoickim spokojem. Szczegółowo, punkt po punkcie, rozpisuję obowiązki, przygotowuję plan. Uśmiecham się przy tym od ucha do ucha. Czuję wtedy, że jestem piękna i seksowna.

Wielu mężczyzn, których spotykam na drodze zawodowej twierdzą, że kobiety niezbyt często uśmiechają się szczerze. tak prawdziwie, prosto z serca. Prawda jest natomiast taka, że radosny uśmiech jest świetnym dodatkiem do naszego stroju, który sprawia, że jesteśmy piękne.

Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.