Jesteście wspaniałe!

czwartek, września 17, 2015

Przeżyłam dziś wspaniałe chwile. Jestem pod wrażeniem siły i piękna kobiet, z którymi miałam okazję porozmawiać w trakcie spotkania w Bielskiej Wyższej Szkole im. J. Tyszkiewicza. Wydarzenia, które odbyło się w ramach V Regionalnego Kongresu Kobiet Podbeskidzia. Naprawdę rozpiera mnie duma, że Polki są tak fantastycznymi i świadomymi siebie kobietami. Drogie Panie dziękuję Wam za wspólnie spędzony czas. 


Było pięknie i wzruszająco. Nasze stanowisko, w którym udzielaliśmy porad, stało się takim azylem spokoju i bezpieczeństwa. Każda z pań otrzymała zaproszenie na bezpłatne konsultacje do Chianti, a także niespodziankę - książkę "Kobieta w miłości. Jak kochać i być kochaną?". Nie mogę się doczekać ponownego spotkania przy aromatycznej kawie :)

Zachęcam do obejrzenia fotorelacji z wydarzenia. Jutro kolejne spotkania. Tym razem zobaczymy się w Cieszynie. Jestem bardzo ciekawa koncertu światowej sławy harfistki - Ewy Cieślar. Więcej o spotkaniu można przeczytać tutaj


















Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.