Siła tkwi w uśmiechu

poniedziałek, września 14, 2015

W ubiegły weekend miałam wielką przyjemność zasiadać w jury Rajdu Samochodowego dla kobiet Lady's Tour 2015. Pierwszej takiej imprezie na Podbeskidziu. Na starcie stawiły się 34 ekipy. Każda wyjątkowa i piękna. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona. Panie, które zdecydowały się wziąć udział w przedsięwzięciu wykazały wielką odwagę i wyobraźnię. Ich stylizacje zapierały dech w piersiach. 

Obserwując uczestniczki rajdu doszłam do wniosku, że nie ma nic wspanialszego od widoku uśmiechniętej kobiety. Takiej, która jest zadowolona z życia. Zapewne przejdzie Ci teraz myśl do głowy, że można być radosną, gdy wszystko dobrze się układa. Jestem przekonana, że tajemnica sukcesu tkwi gdzieś indziej. Sama przeżyłam wiele rozczarowań, musiałam walczyć o swoje, moje życie to wielka sinusoida. Raz na górze, raz na dole. Nigdy jednak nie straciłam nadziei. "Dobrze, może źle się teraz dzieje, ale nic nie trwa wiecznie. Nie poddam się i pokażę, że można wyjść nawet z najtrudniejszej opresji" - ten punkt widzenia sprawił, że osiągnęłam sukces w życiu prywatnym i zawodowym. 
Dlatego - nie poddawaj się! Pamiętaj, że drzemią w Tobie wielkie pokłady energii i siły. Pokornie podchodź do życia, ale nie zapominaj o swojej wartości. I Ty możesz osiągnąć spełnienie i radość. Pozbądź się negatywnego nastawienia, a sama zobaczysz, że wszystko zacznie się układać po Twojej myśli. Pozytywne działania przyciągają dobrych ludzi! 
Pozdrawiam Was kochane :)
Ps 1 Cieszmy się z każdej miłej sytuacji, która nas spotka. Nawet z drobnostek. Ten, kto potrafi radować się z nawet najmniejszych sukcesów, ten doceni większe szczęście. 
Ps 2 Nie miałam jeszcze okazji podziękować wspaniałej kobiecie, jaką jest artystka Agnieszka Nowińska. Specjalnie z myślą o mojej rodzinie wyczarowała wspaniały obraz. Jestem bardzo rada, bo wiem, że włożyła w jego powstanie całą swoją dobroć. Pani Agnieszko pięknie dziękuję :) 
Ps 3 Z utęsknieniem czekam na Wasze listy. Cieszę się na każdy z nich. Możecie je kierować na adres mariabogunia@chianti-studio.pl



Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.