Dziesięć kroków do miłości

wtorek, lipca 21, 2015

Jeżeli kochasz, i jest to uczucie odwzajemnione, to wspaniale. Wiem, co czujesz. Doświadczam tego stanu każdego dnia, gdy budzę się koło mojego mężczyzny, z którym dzielę radości i troski. Muszę się jednak przyznać przed Tobą do jednej rzeczy - nie zawsze tak było. To, co osiągnęłam, to wynik ciężkiej pracy i wiary, że nadejdzie lepsze jutro. Przeżyłam wiele upadków. Dziś wiem, że najważniejsze jest, aby się podnieść i podążać dalej. W kierunku, który może oznaczać szczęście. Przyznaję, czasami zbaczałam z trasy. Zawsze jednak powracałam na tę właściwą ścieżkę. Gdy patrzę wstecz, na swoje wzloty i upadki, uświadamiam sobie, jak ważna jest nadzieja. Myślę, że i Ty podświadomie czujesz to samo. Książka "Kobieta w Miłości" powstała z myślą o Tobie.To poradnik dla wyjątkowej i jedynej w swoim rodzaju kobiety, która zasługuje na to, co najlepsze. Na najpiękniejszą miłość. Być może za nią tęsknisz? Możliwe, że pragniesz odzyskać dawną siebie. Pełną radości optymistkę, która wierzy w dobro. Mam przeczucie, że jesteś gotowa na zmiany. Odrzuć lęki i podejmij wyzwania, w których stawką jest Twoje szczęście...

Foto: SN

Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.