Tęsknota za elegancją dawnych lat

środa, lipca 22, 2015

Od kilku dni przebywam w Warszawie. Wciąż w pędzie. Ze spotkania na spotkanie. Prawdziwie zawodowy zawrót głowy. Cały czas spotykam się ze wspaniałymi ludźmi. Cieszy mnie to bardzo, że są na świecie osoby, dla których miłość i przyjaźń coś jeszcze znaczą. Cieszy mnie także błysk w oku i radość klientki, gdy się zmienia. Dosłownie na naszych oczach dokonuje się w niej przemiana. Z cichej kobiety w pięknego i świadomego swoich zalet motyla. To naprawdę cudowne doznanie. Przyznaję także, że to mnie uszczęśliwia i dodaje skrzydeł. Dlatego kocham swoją pracę! Dla mnie inspiracją jest radość kobiety, która odnalazła swój styl :)

Przyznam, że na bieżąco śledzę nowinki modowe. Nie tak dawno temu wróciłam z Mediolanu, gdzie szukałam nietuzinkowych rozwiązań. Nic tak nie porusza mojego serca jak styl, który zawrócił w głowie paniom żyjącym w latach 20. i 30. XX wieku. Szlachetna oprawa, niezwykła dbałość o szczegóły, to coś o czym warto pamiętać. Gdy cicho stąpam po korytarzach warszawskich hoteli, w których zatrzymałam się na czas pobytu w stolicy, odczuwam nostalgię. Za tym, co było i być może nie wróci. Pragnę, aby każda kobieta dbała o siebie i była pewna swojej kobiecości. Może warto o tym pamiętać?

Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.