Czas na porządki

niedziela, sierpnia 09, 2015

Jesteśmy sentymentalne. Nie ukrywam, że ja również. Więc wiem, co czujesz. Miałam ukochaną bluzkę, która przypominała mi o pierwszych randkach z moim mężem. Miałam wymarzoną suknię ślubną, na którą spoglądałam każdego dnia tęsknym wzrokiem. Dopóki nie zdałam sobie sprawy, że moja garderoba nie stanowi eksponatu w muzeum. Białą kreację oddałam do teatru, rzeczy, których już dawno nie noszę, przekazałam tym, którzy tego potrzebowali. Wierz mi. Poczułam wtedy błogość, spokój i dałam sobie przestrzeń do działania. Harmonia wpływa na to, jak jesteś postrzegana. Pozostaw za sobą przeszłość i niepotrzebne emocje. Nie powracaj do tego, co było. Nie chomikuj wspomnień. Raczej patrz w przyszłość.
Więcej informacji o tym jak zadbać o swoją szafę znajdziesz w moim poradniku "Kobieta w miłości. Jak kochać i być kochaną?". Polecam z całą odpowiedzialnością :)

Podobne wpisy:

0 komentarze

Popularne posty

Like us on Facebook

Obsługiwane przez usługę Blogger.